مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:302021-11-28سياسي

امکان آغاز آموزش ترکیبی در دانشگاه بیرجند فراهم شد 


معاون آموزشی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: اکنون امکان برگزاری کلاس های دانشگاه بیرجند به صورت ترکیبی یعنی تلفیق حضوری و مجازی فراهم شده است.

  - محسن آیتی، شنبه شب 6 آذر به رسانه های گروهی گفت: در صورت درخواست استاد درس و وجود تجهیزات لازم امکان برگزاری کلاس ها به صورت ترکیبی با حضور دانشجویان ساکن در بیرجند و شرکت سایر دانشجویان به صورت مجازی فراهم است و اولین کلاس به شیوه ترکیبی در پردیس علوم رفتاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مقرر است برنامه ریزی لازم برای آن دسته از دانشجویان کارشناسی که دروس عملی و آزمایشگاهی دارند و در شرف فارغ التحصیلی هستند در شورای آموزشی دانشگاه بررسی شود تا زمینه حضور این دسته از دانشجویان نیز در دانشگاه فراهم شود.

آیتی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و تاکید مقام عالی وزارت برای از سرگیری آموزش حضوری، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه که در مرحله تصویب یا پس از تصویب رساله یا پایان نامه خود هستند و نیاز به انجام کارهای عملی و آزمایشگاهی دارند به شرط تزریق دو دوز واکسن مجوز حضور در دانشگاه را دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات دفاع از رساله و یا پایان نامه و امتحانات زبان و جامع دوره دکتری به صورت حضوری است، یادآور شد: اکنون خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان آغاز آموزش ترکیبی در دانشگاه بیرجند فراهم شد 

امکان آغاز آموزش ترکیبی در دانشگاه بیرجند فراهم شد